Doradztwo zawodowe – spotkanie otwarte
TEMAT: REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH
NA ROK SZKOLNY 2020/2021
19 listopada 2019r. w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kwidzynie odbyło się spotkanie adresowane do rodziców, nauczycieli i szkolnych doradców zawodowych, którego celem było porządkowanie wiedzy z zakresu zasad rekrutacji do szkół ponadpodstawowych oraz uświadomienie adresatów, jak ważną rolę pełnią w procesie wspierania swoich dzieci/uczniów
w wyborze szkoły i zawodu.
OBOWIĄZKOWE PRZEDMIOTY EGZAMINACYJNE 2020
Rodzice oraz specjaliści ze szkół uzyskali informacje dotyczące przedmiotów rekrutacyjnych z akcentem,
iż uzyskane przez ucznia oceny końcoworoczne z tych przedmiotów, poza wynikiem egzaminu ósmoklasisty, mają duży wpływ na wynik rekrutacji.
Podczas spotkania zachęcano rodziców do korzystania ze strony takzdam.pl/kalkulator-punktow/ w celu zorientowania się jakie szanse ma dziecko na dostanie się do wymarzonej szkoły!
Nie zabrakło informacji o możliwości skorzystania z konsultacji indywidualnych adresowanych do uczniów, rodziców, nauczycieli w ramach dyżuru doradców zawodowych w PPP:
Czwartek: 15.00 – 18.00 Jolanta Bryłka
Wtorek: 15.00 – 17.00p. Sylwia Więckowska
(55) 279 21 19
Ponadto rodzice dowiedzieli się o nowej formie wsparcia ósmoklasistów w obszarze świadomego przygotowania do wyboru szkoły/zawodu tj. udziału uczniów klas ósmych w programie „Big Level” prowadzonym przez doradcę zawodowego PPP.
Serdecznie zapraszamy.
Opracowała: Jolanta Bryłka
– doradca zawodowy POK
http://www.pppkwidzyn.pl/?p=4206WiadomościTEMAT: REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NA ROK SZKOLNY 2020/2021 19 listopada 2019r. w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kwidzynie odbyło się spotkanie adresowane do rodziców, nauczycieli i szkolnych doradców zawodowych, którego celem było porządkowanie wiedzy z zakresu zasad rekrutacji do szkół ponadpodstawowych oraz uświadomienie adresatów, jak ważną rolę pełnią w procesie wspierania swoich...admin mat77@poczta.fmAdministrator
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.